پارس وب سرور

ارائه خدمات هاستینگ

پارس وب سرور

ارائه خدمات هاستینگ

اجاره دفتر کار در تهران

اجاره دفتر کار در تهران

برای شروع هر کسب و کار حرفه ای اولین کاری که باید انجام دهیم اجاره یک دفتر کار می باشد، برای کسب و کارها انواع گوناگونی از دفتر کار وجود دارد. هنگام راه‌اندازی یک کسب و کار یکی از نخستین تصمیم‌هایی که باید بگیرید این است که کدام یک از این دفترها مناسب فعالیت و بودجه شماست.

دفتر خانگی

برای کسب و کار‌های جدید و استارت آپ ها دفتر خانگی یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های شروع فعالیتشان است. می‌توانید بخشی از خانه‌تان را به دفتر کارتان تبدیل کنید. از جمله معایبش این است که فضایتان محدود است و ممکن است با وجود افراد دیگر در خانه قادر به تمرکز کافی نباشید. اما برای آن دسته از افرادی کهکسب و کار جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند و هنوز در پی منابع مالی یا وام هستند و قادر به اجاره دفتر کار نیستند یکی از کاربردی‌ترین انواع دفتر است.

اجاره دفتر کار  مجازی

دفترهای مجازی به دلیل هزینه پایین و وجهه حرفه‌ای که به کسب و کار می‌بخشند به یکی از گزینه‌های محبوب این روزها تبدیل شده‌اند، چرا که تنها با پرداخت بخش کوچکی از هزینه‌های چرخاندن و اجاره یک دفتر کار می‌توان از تمام امکانات آن بهره برد. اما دفتر مجازی چیست؟ دفتر مجازی در واقع به مجموعه‌ای از خدمات از جملهتلفن گویا، منشی حقیقی و فضای اداری گفته می‌شود. تلفن گویا: بدون نیاز به هیچ گونه نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی، تنها با اشتراک دریکی از بسته‌های تلفن گویای «دفتر شما» می‌توانید از این سرویس بهره‌مند شوید و به کسب و کارتان وجهه‌ای حرفه‌ای ببخشید. شماره‌ای را از بین هزاران شماره با پیش شماره ۲ انتخاب می‌کنید و با ضبط پیام صوتی تلفن گویای خود را راه‌اندازی می‌کنید. وقتی مشتری با شماره شما تماس می‌گیرد، به فرد مورد نظر هدایت می‌شود و تماس به شماره تلفن ثابت یا همراه آن شخص وصل می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.