پارس وب سرور

ارائه خدمات هاستینگ

پارس وب سرور

ارائه خدمات هاستینگ

تور استانبول فیکس تراولز

 تور استانبول شناخت شهر استانبول و سوالات گوناگون؟

 تور استانبول :استانبول یا اسلامبول ، کدام واژه درست است ؟

حال برایتان توضیح می دهم که کدام واژه مناسب است و چرا ؟

قبل از ورود اسلام به ترکیه و شهر استانبول نام این شهر قسطنطنیه یا کنستانتین بود .

چون این شهر توسط امپراطوری روم اداره می شد و جزو قلمرو امپراطوری روم بود.

با گذشت چندین سال و در جنگهایی که بین دولت عثمانی که دولت حاکم در آسیای صغیر یعنی ترکیه بود و امپراطوری روم دولت عثمانی توانست امپراطوری روم را شکست داده و خود صاحب این شهر مهم شود.

پس از این اتفاق مهم به علت فتح این شهر توسط دولت عثمانی نام این شهر را از قسطنطنیه به اسلامبول تغییر داد.

مسجد سلطان عثمانی نیز در شهر استانبول بنا شده است.

بوول در واژه ترکی یعنی پیداکن

اسلامبول یعنی پیدا شده توسط اسلام یا فتح شده توسط اسلام

چون در زمانهای قدیم نامها زیاد تغییر می کرد و با مهاجرت بسیاری از مردم از سرتاسر ترکیه به استانبول بعلت اهمیت اقتصادی و سیاسی نام این شهر رفته رفته به استانبول تغییر پیدا کرد .

پس در جواب سوال می توان گفت که هم استانبول واژه درستی می باشد و هم اسلامبول

ولی به علت روزمره بودن و جمعیت زیاد این شهر واژه اسلامبول منسوخ شد و جای خود را به استانبول داد.

و امروزه دیگر استانبول بر سر زبانهاست.

در تصویر بالا نقشه کشور ترکیه و موقعیت قرار گیری شهر استانبول را مشاهده می کنید.

<

استانبول جواهر ترکیه یا جواهر جهان؟

وقتی صحبت از تور استانبول و یا شهر استانبول می شود

همه فکر می کنند استانبول فقط مقصد گردشگری است، استانبول جواهر گردشگری جهان می باشد.

گردشگری در استانبول از مهمترین دلایل سفر به استانبول است. یکی از برجسته‌ترین موسسات آموزشی در ترکیه دانشگاه فنی و بین المللی استانبول است . این دانشگاه افراد زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

دانشگاه حاجت تپه نیز یکی از دانشگاه‌های رتبه اول ترکیه  با مدارس پزشکی است.

آن زمان که شب هنگام وارد حریم هوایی کشور ترکیه شدید و پس از آن بر فراز شهر استانبول قرار گرفتید اگر از پنجره به پایین نگاه کنید استانبول را میبینید که مانند زمرد می درخشد.

خبری که در راس خبرهای جهان قرار گرفت خبر افتتاح بزرگترین فرودگاه جهان در استانبول ترکیه بود که به تیتر یک روزنامه ها و خبرگزاریهای مشهور دنیا مبدل شد.

یکی از این خبرگزاریها خبرگزاری معروف یورونیوز (euronews) بود .

این کانال و خبرگزاری بطور کامل این اتفاق را تحت پوشش قرار داد.

و اما فرودگاه جدید استانبول:

فرودگاه جدید استانبول همزمان با پنجاهمین سالگرد جمهوری ترکیه در 7 آبان 97 توسط رجب طیب اردوغان افتتاح شد.

این فرودگاه دارای 6 باند پرواز و 3 پایانه میباشد و به شاه راه اتصال اروپا و آسیا و آفریقای شمالی مبدل خواهد شد.

فرودگاه جدید استانبول برای سرویس دهی به 200 میلیون مسافر در سال ، از فناوری پیشرفته در فرآیند کنترل پاسپورت مسافران، استفاده میکند .

ترکیه و تمام شهر های آن از پرطرفدارترین مناطق توریستی دنیا به حساب  می آیند این محبوبیت نه فقط به خاطر مکان های دیدنی ترکیه و استانبول است بلکه غذاهای متنوع و بسیار لذیذ (10 تا از بهترین خوراکی ها در استانبول)، مکان ها و بازارهای خرید جذاب و مردمان دوست داشتنی و مهمان نواز ترکیه بر محبوبیت و جذابیت آن افزوده است . بهترین کافه ها در استانبول به آسانی در دسترس شما هستند . بهترین کافه های روباز در استانبول هستند. شاید خواندن مقاله استانبول کجا بمانیم بتواند به شما کمک شایانی کند.

  • حقایق آشکار در مورد استانبول

در این مقاله شما را به طور کلی با تاریخ، پول، گردش، اینترنت و غیره  در رابطه با استانبول آشنا خواهم کرد.

در این مقاله حقایق کوتاه درباره استانبول باید بدانید. حقایقی که تا بحال در مورد استانبول نمی دانستید.

  • 1- تاریخچه استانبول

در واقع می توان گفت استانبول از شهرهای بزرگ بندری جهان است و صد در صد شهری استراتژیک و قدرتمند از نظر اقتصادی، توریستی و شهر تمدنهای تاریخ بشری و بزرگترین شاهراه حیاتی و فرهنگی  شرق و غرب جهان است.

مرز شرق و غرب دنیا، مرز شرق و غرب تمدن ها،مرز صلح و آرامش و مرز جنگ و خونریزی بوده است.

وقتی صحبت از استانبول میشود همه حکومت روم و عثمانی و جنگ این دو امپراطوری را بزرگ جلوه می دهند.در حالی که استانبول چیزی فراتر از تاریخ جنگهاست.

در تاریخ، استانبول پایتخت روم، بیزانس، لاتین و امپراتوری عثمانی بوده است . اما هنوز این شهر پایتخت ترکیه نیست.

جابه جایی پایتخت ترکیه از قسطنطنیه به آنکارا در زمان تشکیل جمهوری ترکیه اتفاق افتاد  و جمهوری ترکیه نام ارزانترین تور استانبول نوروز 99 را به استانبول تغییر داد.

آنکارا پایتخت ترکیه است.

مطالبی که دیگران دوست دارند

تور بالی

جزیره بالی

تور بالی : بالی از جزایر کشور اندونزی است و از مراکز مهم گردشگری به شمار میرود. بسیاری معتقدند بالی جزیره خدایان اندونزی است. جزیره کوچکی در بزرگترین مجمع الجزیره جهان و بزرگترین کشور مسلمان دنیا ، اندونزی .

جزیره بالی  یکی از مهمترین جاذبه های اندونزی محسوب می شود . این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده است و به دلیل این موقعیت جذاب جغرافیایی از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار است.

مانند دیگر جزایر کشور اندونزی ، جزیره بالی هم دنیای خودش را دارد.و به واسطه این ویژگی ها از مقاصد محبوب گردشگری جهان به شمار میرود. با ما همراه باشید تا جاذبه های دیدنی بالی را به شما معرفی نماییم .

موقعیت جغرافیایی بالی را در نقشه زیر می توانید مشاهده نمایید .

بالی از محبوب ترین جزایر اندونزی در میان گردشگران است . بالی به قدری مشهور است که گاهی اوقات افراد فکر می کنند بالی پایتخت جایی است .  این جزیره یک فرهنگ باستانی غنی دارد و مردم آن بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند.

جمعیت بالی بیش از 3 میلیون نفر است که اکثر مردم آن اندونزیایی هستند .در سالهای اخیر و با پیشرفت صنعت توریست بسیاری از مردم استرالیا و اروپا به این جزیره زیبا مهاجرت کرده اند و در آن زندگی میکنند.

جزیره بالی چه ویژگی هایی دارد ؟

مساحت جزیره بالی حدود 5620 کیلومترمربع است . بالی جزایر آتش فشانی فعال دارد و به این دلیل خاک آن برای کشاورزی بسیار مناسب و حاصلخیز است.مهمترین آتش فشان این منطقه در کوه گودان قراردارد که “مادر کوهها” نامیده میشود.این آتش فشان فعال است و ارتفاع آن بیش از 3000 متر است.

جزیره بالی پستی و بلندی زیادی دارد که پست ترین آنها (KOTA) و بلندترین آن (UBUD) است. چه در شمال و چه جنوب جزیره بالی مناطق حاصلخیز زیادی دارد که برای کشت برنج بسیار مطلوب است.بالی به مزارع برنج پلکانی خود معروف است و جهانگردان زیادی را جذب میکند.

جزیره بالی ویژگی هایی دارد که این منطقه را از سایر نقاط جهان متمایز کرده است.بالی از زیباترین و مشهورترین جزایر اندونزی است که بین جاوه و لومبوک در شرق این منطقه قرار دارد .

فاصله بالی تا جاکارتا با هواپیما 2 ساعت است و از تهران با احتساب توقف در دوحه و کوالالامپور و سنگاپور حدود 15 ساعت است.

جاذبه های بالی

ساختمان معابد و کاخ های عجیب و غریب در کنار جلوه های طبیعی این جزیره را بسیار دیدنی کرده است.

برای صرف غذا در بالی انتخاب های زیادی وجود دارد و تنوع غذایی زیادی برای مسافران فراهم شده .

شبهای روشن و زنده بالی و مناظر غروب در این جزیره تماشاچیان زیادی را به خود جذب میکند.

آتشفشان ها و جنگل ها از دیدنی های جذاب این جزیره هستند.اکثر این کوههای آتش فشانی از ساحل دور نیستند.

استراحتگاههای ساحلی شگفت انگیز و لوکس در هریک ار مناطق بالی وجود دارند.این اقامتگاهها از جمله  کوتا، سمیینیک و جیمباران هستند که اغلب در کنار ساحل واقع شده اند.

بسیاری از نقاط گردشگری بالی در کنار ساحل شرقی و دریاچه های آرام آن قرار دارند.از جمله بهترنی این سواحل سانور،ناسا دوو و ساحل دور افتاده کاندیدوزا هستند.

جزیره بالی اما بیش از همه بابت سنت ها و رسوم این جزیره و برگزاری جشن ها و فستیوال های گوناگون مشهور است.

اگر به سواحل شمالی بالی سفرکنید نقاطی را برای شنا کردن وغواصی میابید که بسیارآرام و دنج است.

خانه های این جزیره بسیار رنگارنگ و بی نظیر است.مرکز جزیره نیز جذابیت های خاص خودش را دارد.

گزدش و کاوش در منطقه باستانی بالی ، دره ها و رودخانه ها بسیار لذت بخش و هیجان انگیز هستند.

علاوه بر اینکه این جزیره دارای سواحل بسیار زیبا برای تفریحات آبی است ، با این حال یک پارک آبی با تمام امکانات در این جزیره برای توریست ها مهیا می باشد.

دفتر کار مجازی

 

چرا این روزها کارآفرین ها دفتر کار مجازی را به دفتر کار سنتی ترجیح می‌دهند؟

رفته رفته نیاز به داشتن دفتر کار فیزیکی برای مدیریت یک کسب و کار کمرنگ‌تر و کمرنگ‌تر می‌شود. بیشتر کارآفرین ها وقتی کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنند، بلافاصله سراغ اینترنت می‌روند، مشتری پیدا می‌کنند و کار خود را شروع می‌کنند.
درست است که می‌توان کسب و کار را از دفتر خانگی چرخاند، اما آیا این تصویری است که دوست دارید از کسب و کارتان به مشتریانتان عرضه کنید؟ در واقع، بسیاری از سرمایه‌گذاران حتی حاضر به همکاری با کارآفرین‌ هایی که از خانه کار می‌کنند نمی‌شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کارآفرین ها تصمیم به اجاره یک دفتر مجازی می‌گیرند. امروزه این خدمات در سرتاسر دنیا، از جمله در کشور ما نیز عرضه می‌شود. «دفتر شما» عرضه‌کننده تمامی خدمات دفتر مجازی در ایران است. اما نظر به این که مفهوم دفتر مجازی در ایران مفهومی جدید است، در این زمینه ابهام‌هایی وجود دارد.

دفتر مجازی «دفتر شما» چیست؟

دفتر مجازی «دفتر شما» با عرضه خدماتی همچون شماره تلفن ثابت در تهران، خدمات ارتباطی مانند پاسخگویی تلفن‌ها، دریافت و ارسال فکس و غیره و تلفن گویا امکان تعامل حرفه‌ای کارآفرین ها و صاحبان کسب و کارها را با مشتریانشان فراهم می‌کند. پس به بیان ساده، دفتر مجازی یک شماره تلفن ثابت است که ارتباطی با مکان واقعی کسب و کار ندارد.

اصلاً برای چه از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده کنیم؟

دفتر مجازی «دفتر شما» برای صاحبان کسب و کارهایی طراحی شده که می‌خواهند تصویر حرفه‌ای کسب و کار خود را بدون هزینه‌های سربار متداول، مانند اجاره دفتر کار، استخدام منشی، تجهیزات اداری و غیره، ارتقا ببخشند. داشتن شماره تلفن ثابت تهران با پیش‌شماره ۲ و امکان برگزاری جلسات در محله‌ای سطح بالا نشان از حرفه‌ای بودن شما دارد. در عمل، کسب و کاری که از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده می‌کند، هیچ تفاوتی با کسب و کارهای دیگری که دفتر کار خریداری یا اجاره کرده‌اند ندارد.

دفتر مجازی برای کارآفرین ها چه فایده‌ای دارد؟

مزیت شماره یک استفاده از دفتر مجازی قیمت مناسب آن است. یکی از اصول کارآفرینی به حداقل رسانیدن هزینه‌هاست، چرا که یک کسب و کار جدید همیشه آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود و شاید در آن زمانی که مدنظر ماست به سوددهی نرسد. به علاوه، یکی از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» فضای اداری است. بدین ترتیب که شما می‌توانید با هماهنگی قبلی جلسات خود را در فضایی کاملاً اداری و حرفه‌ای با تمامی امکانات یک دفتر کار، مانند اینترنت، پروژکتور و غیره برگزار کنید. این به کارآفرین ها کمک می‌کند بدون هزینه زیاد تصویری حرفه‌ای از کسب و کار خود به نمایش بگذارند.

آیا استفاده از دفتر کار مجازی اخلاقی است؟

به مرور زمان و با استفاده بیش‌تر و بیش‌تر کارآفرینان از خدمات دفترهای مجازی، این مفهوم نیز بیش از پیش جا می‌افتد. خودتان را جای مشتریانتان بگذارید. آیا رغبتی به کار با کسی که در خانه کار می‌کند دارید؟ درست است که دفترهای مجازی بر این واقعیت که کسب و کاری در مکانی دیگر اداره می‌شود پرده می‌گذارند، اما این اتفاق تنها زمانی غیراخلاقی است که کیفیت خدمات عرضه‌شده به مشتریان تحت تأثیر این واقعیت قرار گیرد.

نتیجه‌گیری
روی هم رفته، این روزها کارآفرین ها به استفاده از خدمات دفترهای مجازی روی آورده‌اند، چرا که با حداقل ریسک و هزینه و دردسر و با آسایش بیش‌تر می‌توانند بر توسعه کسب و کارشان تمرکز کنند. طبق یک نظرسنجی، ۶۷% از کارکنان معتقدند که دورکاری در مقایسه با کار در دفتر کار باعث افزایش بازدهی‌شان می‌شود، و ۲۶% از کارکنان معتقدند این دو از نظر بازدهی تفاوتی با هم ندارند. آمار نشان می‌دهد که جدا از منافع مالی، استفاده از خدمات دفتر مجازی تأثیر مثبتی بر عملکرد کسب و کارها داشته است


خرید خط تلفن مجازی

خرید خط تلفن مجازی

«دفتر شما» شرکتی پیشرو در زمینه عرضه خدمات حرفه‌ای دفتر مجازی از جمله خط تلفن مجازی به صاحبان مشاغل است. شما می‌توانید بدون نیاز به نصب هیچ گونه سخت‌افزار و هیچ تنظیمات پیچیده‌ای، هر تعداد خط تلفن مجازی که نیاز دارید را از ما تهیه کنید. کافی است خیلی ساده مشترک ما شوید تا تماس‌ها، پیغام‌های صوتی و فکس‌های ورودی به خط مجازیتان را در هر جا که هستید روی تلفن همراهتان دریافت کنید و مستقیم با تلفن خود تماس‌هایتان را پاسخ دهید تا بدون اتلاف وقت، بهترین خدمات را به مشتریانتان عرضه کنید. با این کار وجهه‌ای حرفه‌ای‌تر به کسب و کار خود می‌بخشید و آن را یک پله بالاتر می‌برید.
انتخاب شماره تلفن تهران با پیش‌شماره ۲
با خریداری خط تلفن مجازی از «دفتر شما» از تمام دردسرهای خرید خط تلفن برای راه‌اندازی کسب و کارتان خلاص می‌شوید. با یک تماس با ما، شما می‌توانید شماره تلفن خود را از بین هزاران شماره موجود تهران با پیش شماره ۲ انتخاب کنید و سرویس خود را با کم‌ترین هزینه و در کمترین زمان راه‌اندازی کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید شماره‌‌ای ۵ یا ۶ رقمی و رند را انتخاب کنید.
حال بدون نیاز به نصب و راه اندازی و یا استخدام اپراتور در محل سازمان یا شرکت خود تماسهای سازمانتان را به صورت کاملا حرفه‌ای پاسخ دهید و یا تماس‌هایتان را به شماره‌های دیگر نیز فوروارد کنید. به علاوه، خریداری خط تلفن مجازی از «دفتر شما» به شما این امکان را می‌دهد تا پیغام خوشامدگویی خود را بارگذاری و در صورت تمایل ویرایشش کنید.

دریافت فکس اینترنتی و پیغام صوتی با ایمیل

وقتی نیاز به دریافت اسنادی داشته باشید، دیگران می‌توانند با استفاده از فکس عادی سند مورد نظر را برای شما بفرستند، اما شما آن را مستقیم بر روی ایمیلتان دریافت می‌کنید. بدین روش، به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانید با دیگران در ارتباط باشید. شما همچنین قادر خواهید بود پیغام‌های صوتی خود را نیز بدون نیاز به ابزار خاصی می‌توانید با استفاده از ایمیلتان دریافت کنید.

امنیت اطلاعات

رازداری و امنیت بالاترین اولویت‌های «دفتر شما» هستند. پس هیچ جای نگرانی بابت حفظ اطلاعاتتان وجود ندارد. در ضمن، هر زمان که نیاز به کمکی داشتید می‌توانید با تماس با پشتیبانی اقدام به رفع مشکل خود کنید.
با خرید خط تلفن مجازی از «دفتر شما» می‌توانید کسب و کار خود را به شکلی حرفه‌ای مدیریت کنید، در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید و با پاسخگویی به نیازهای مشتریانتان به سریع‌ترین شکل ممکن فروش خود را بالا ببرید.


کارآفرین

چرا این روزها کارآفرین ها دفتر کار مجازی را به دفتر کار سنتی ترجیح می‌دهند؟

رفته رفته نیاز به داشتن دفتر کار فیزیکی برای مدیریت یک کسب و کار کمرنگ‌تر و کمرنگ‌تر می‌شود. بیشتر کارآفرین ها وقتی کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنند، بلافاصله سراغ اینترنت می‌روند، مشتری پیدا می‌کنند و کار خود را شروع می‌کنند.
درست است که می‌توان کسب و کار را از دفتر خانگی چرخاند، اما آیا این تصویری است که دوست دارید از کسب و کارتان به مشتریانتان عرضه کنید؟ در واقع، بسیاری از سرمایه‌گذاران حتی حاضر به همکاری با کارآفرین‌ هایی که از خانه کار می‌کنند نمی‌شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کارآفرین ها تصمیم به اجاره یک دفتر مجازی می‌گیرند. امروزه این خدمات در سرتاسر دنیا، از جمله در کشور ما نیز عرضه می‌شود. «دفتر شما» عرضه‌کننده تمامی خدمات دفتر مجازی در ایران است. اما نظر به این که مفهوم دفتر مجازی در ایران مفهومی جدید است، در این زمینه ابهام‌هایی وجود دارد.

دفتر مجازی «دفتر شما» چیست؟

دفتر مجازی «دفتر شما» با عرضه خدماتی همچون شماره تلفن ثابت در تهران، خدمات ارتباطی مانند پاسخگویی تلفن‌ها، دریافت و ارسال فکس و غیره و تلفن گویا امکان تعامل حرفه‌ای کارآفرین ها و صاحبان کسب و کارها را با مشتریانشان فراهم می‌کند. پس به بیان ساده، دفتر مجازی یک شماره تلفن ثابت است که ارتباطی با مکان واقعی کسب و کار ندارد.

اصلاً برای چه از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده کنیم؟

دفتر مجازی «دفتر شما» برای صاحبان کسب و کارهایی طراحی شده که می‌خواهند تصویر حرفه‌ای کسب و کار خود را بدون هزینه‌های سربار متداول، مانند اجاره دفتر کار، استخدام منشی، تجهیزات اداری و غیره، ارتقا ببخشند. داشتن شماره تلفن ثابت تهران با پیش‌شماره ۲ و امکان برگزاری جلسات در محله‌ای سطح بالا نشان از حرفه‌ای بودن شما دارد. در عمل، کسب و کاری که از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده می‌کند، هیچ تفاوتی با کسب و کارهای دیگری که دفتر کار خریداری یا اجاره کرده‌اند ندارد.

دفتر مجازی برای کارآفرین ها چه فایده‌ای دارد؟

مزیت شماره یک استفاده از دفتر مجازی قیمت مناسب آن است. یکی از اصول کارآفرینی به حداقل رسانیدن هزینه‌هاست، چرا که یک کسب و کار جدید همیشه آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود و شاید در آن زمانی که مدنظر ماست به سوددهی نرسد. به علاوه، یکی از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» فضای اداری است. بدین ترتیب که شما می‌توانید با هماهنگی قبلی جلسات خود را در فضایی کاملاً اداری و حرفه‌ای با تمامی امکانات یک دفتر کار، مانند اینترنت، پروژکتور و غیره برگزار کنید. این به کارآفرین ها کمک می‌کند بدون هزینه زیاد تصویری حرفه‌ای از کسب و کار خود به نمایش بگذارند.

آیا استفاده از دفتر کار مجازی اخلاقی است؟

به مرور زمان و با استفاده بیش‌تر و بیش‌تر کارآفرینان از خدمات دفترهای مجازی، این مفهوم نیز بیش از پیش جا می‌افتد. خودتان را جای مشتریانتان بگذارید. آیا رغبتی به کار با کسی که در خانه کار می‌کند دارید؟ درست است که دفترهای مجازی بر این واقعیت که کسب و کاری در مکانی دیگر اداره می‌شود پرده می‌گذارند، اما این اتفاق تنها زمانی غیراخلاقی است که کیفیت خدمات عرضه‌شده به مشتریان تحت تأثیر این واقعیت قرار گیرد.

نتیجه‌گیری
روی هم رفته، این روزها کارآفرین ها به استفاده از خدمات دفترهای مجازی روی آورده‌اند، چرا که با حداقل ریسک و هزینه و دردسر و با آسایش بیش‌تر می‌توانند بر توسعه کسب و کارشان تمرکز کنند. طبق یک نظرسنجی، ۶۷% از کارکنان معتقدند که دورکاری در مقایسه با کار در دفتر کار باعث افزایش بازدهی‌شان می‌شود، و ۲۶% از کارکنان معتقدند این دو از نظر بازدهی تفاوتی با هم ندارند. آمار نشان می‌دهد که جدا از منافع مالی، استفاده از خدمات دفتر مجازی تأثیر مثبتی بر عملکرد کسب و کارها داشته است